کد خبر: ۲۰۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: طی یک روز گذشته ۲۴ تن از بیماران با علائم کرونا در مراکز درمانی البرز بستری شدند، در همین مدت زمان یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شهرام صیادی، سرپرست ‌دانشگاه علوم پزشکی البرز، امروز در جمع اصجاب رسانه، در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان، گفت: از دیروز تا امروز ۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ۲۴ بیمار با علائم ‌کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۸۶ هزار و ۱۸۵  نفر است.

صیادی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۴۴ نفر در مراکز درمانی بستری هستند، اظهار کرد: از این تعداد، ابتلای ۴۷ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده است و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۶۸۰۷ نفر رسیده است.

این مقام مسؤول در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۹ هزار و ۲۳۴ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار